2009 nyári filmjei közül talán ezt vártam a legjobban.Én úgy vagyok vele,hogy ha valahol Johnny Depp nevét látom akkor az már biztos garancia a sikerre.Nos,várakozásom nem volt hiába való.

Ez egy igaz történet. A 30-as években élt egy John Dillinger nevű pasas aki abból élt,hogy bankokat rabol ki a csapatával.Az akkori embereknek már iszonyatosan elegük volt John-ból és a rendőrség megalapította az FBI-t,hogy gyorsan,szervezetten,elkapják a bankrablót és annak csapatát. Körübelül ennyi a történet dióhéjban.

Amikor elkezdődött a film,nemtudtam,hogy mire vállalkoztam.Azon kaptam magam az első jelenetnél,hogy úristen,bedobtak a mély vízbe! Ki ez? Ki ő? És ő pedig kicsoda? Hé,ottvan Johnny Depp! Na most hova lett? Hogyan fogom én ezt érteni? De a sztori ment előre és kezdett összeállni a kép és olyan kb 10 perc után már tisztába is lehetünk nagyjából,hogy ki-kicsoda.Aztán a színészek is megmutatták,hogy mit tudnak. Valamivel később volt bankrablós jelenet,nagyon feszült autókázás, lövöldözés és minden ami csak kell.És ismét nagyon kellemeset csalódtam Johnny-ban,hiszen olyan hihetetlen lazasággal játsza ezt a bankrablót,hogy az elképesztő.És ami tetszett nekem az,hogy Christian Bale is kitett magáért,nem beszélve Marian Cottilardról! Egyszerüen imádtam ezt a filmet nézni és szerintem egyetlen olyan jelenet sem volt,ahol azt mondhattuk volna,hogy: EZ UUUUUNAAALLLMAAASSS! A filmben minden nagyon tetszett és két dolgot emelnék ki jelentősebben,az egyik:A 30-as évek ábrázolása! Gyönyörű,kellékek,ruhák,autók és a hangulat is nagyon passzolt. A másik pedig a fegyverek és azoknak a hangja! Iszonyatosan hangos volt,iszonytosan jó és iszonyatosan..öööö..iszonyatos,de a jó értelemben!Volt akció rendesen,de nemfeltétlenül erre alapozta a filmet a rendező,aminek én kölün örültem.Kicsit elvitte néha a sztorit romantikusabbra aztán visszament az izgalmasba majd drámaiba és kb ezeket váltogatta a film közben. Voltak poénok amik nem olyanok voltak,hogy sírva röhögsz,max egy mosolygás,de szerintem ebbe a filmbe nem is illettek volna ilyen poénok.

Természetesen ez a film sokaknak nem tetszett,hiszen ők aztmondják,hogy már a mai gengszter filmek nem tudnak újat mutatni.Lehet,hogy igazuk van,de nekem ezt tavaly nyáron sokkal jobb volt nézni mint a Transzformersz 2-őt. Amit még nagyon sajnáltam,hogy szerintem a tavalyi év egyik kisebb gyöngyszeme volt ez a film és sajnos nem kapott elég figyelmet,amit szerintem megérdemelt volna. Ha mást nem is,de 1-2 megnézést szerintem simán megér.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr362184698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása