Ha érdekel,kérlek kattints a Tovább gombra! (Nyugi,nem olyan hosszú..)

Nos, leírtam még régebben,hogy kiment a térdem,mert végtelenül ügyes voltam.Ezen a héten,vagyis a múlthéten,tehát 18.án mehettem előszőr suliba.Mivel most elég sok a dolgozat és barominagy kimaradásaim és rengeteg pótólni valóim vannak,így a bloggal nem tudtam foglalkozni. Nagyjából összekapom magam,csak menjen le ez a hét,mert most van igazán nehéz dolgom a mindennapos felelésekkel (egy nap olyan 2-3 felelés vagy dolgozat). Őszi szünetben természetesen jönni fognak a kritikák,vagy jó esetben akár egy élménybeszámoló is,de addig nem hinném,hogy záporozni fognak a posztok...

Remélem megtudtok érteni,köszönöm!

És akkor most jöjjön a plusz Bónusz Kérés:

1749

Tudom,mindenki ezt mondja,hogy hívjátok,hívjátok! Hatalmas nagy szarban lehetnek szegények,akiket ért ez a katasztrófa...Én őket nagyon sajnálom,nem lenne rossz,ha legalább egyszer felhívnátok ezt a számot,vagy SMS-ben elküldenétek az ISZAP szót szintén erre a számra. Egy hívás 200-250 forint. Tudom,hogy egy híváshoz képest ez soknak tűnhet,de gondoljatok bele,fordított helyzetben Ti is elvárnátok,hogy ők hívják ezt a számot. Most volt nekünk múlt héten egy gyűjtés a suliban,ahol lehetett mindenféle hasznos dolgot adományozni az iszapkárosultaknak. A 4 darab összetolt nagy asztalon csak annyi állt: Ecet,gumikesztyű és ásványvíz. Helyette kb. 3-4 nap alatt,már nem fért el az asztalon a rengeteg adomány. És minden volt ott! Konzerves kaják,kenyerek,iszonyatosan sok ásványvíz és üdítő. És ezt nagyon jó volt látni.Tehát 1749. Én is felhívtam már párszor, mert én szívesen szoktam segíteni az ilyen dolgokban.

Na,hát ennyi lenne így most. Egyrészt köszönöm,hogy megértetek a tanulással kapcsolatban,másrészt pedig nagyon köszönöm,ha hívnátok a 1749-et!

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr72397933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása