Sziasztok!(:

2011.02.08. 23:09

Sziasztok Red. vagyok! Én vagyok az új társszerkesztő(:.Úgy gondoltam,hogy mivel annyit járok moziba,segítek abban, hogy mit nézzetek meg és mit kerüljetek el.Olyan világban élünk ahol már nem nagyon lehet előre bízni egyetlen filmben sem(kivétel a Nolan filmek) és könnyű belefutni egy-egy nagy csalódásba:(.Ettől akarlak titeket megmenteni. Remélem jó kritikák lesznek, és eleinte legyetek velem elnézőek(:kezdő vagyok.

/Jah, és a Red. névnek semmi köze nincs a Bruce Willis féle redhez,annyira nem jó film az:D,simán csak ennyire vagyok kreatív/

Szerző: Red.

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr192648069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása