Csúcshatás(Limitless)

2011.04.09. 21:31

 Az előzö kritikát is egy kis nosztalgiázással kezdtem,hát ezt is úgy fogom:)Az első film amit másnaposan néztem meg teljesen véletlen pont a Másnaposok volt:DDNagyon kicsin múlott,hogy hányjak a röhögéstől.Így a film után felfigyeltem Bradley Cooperre és talán emiatt is néztem meg Neil Burger Csúcshatás című filmjét...

Eddie Mora (Bradley Cooper) lecsúszott író, egy vérbeli lúzer. Loncsos a haja és kockás flanelingben jár. A kínai negyedben lakik, koszos és rendetlen odújában naphosszat kínlódik az üres monitor előtt. A regénnyel, amelyre leszerződött, sehogy sem halad, és az áldatlan állapotokat megelégelve barátnője, Lindy (Abbie Cornish) is szakít vele. Ám még aznap összefut az utcán egykori sógorával, Vernonnal (Johnny Whitworth), a piti drogdílerrel. Vernon azonban manapság már jól öltözött és puccos kérója van. Állítólag hivatalos képviselője egy cégnek, amely kifejlesztett és engedélyeztetett egy szert, amivel jelentősen növelhető az agykapacitás kihasználtsága. Ad egy szemet Eddie-nek, hogy próbálja ki, ő pedig beveszi, hisz nincs már veszítenivalója. És lássatok csodát: elméjének legtávolabbi, legsötétebb zugaiban is fény gyúl. Képes visszaemlékezni mindenre, amit valaha látott és hallott, és szivacsként issza magába az új ismereteket. Azon mód megszállja az ihlet, és a kisujjából kirázza a regény első fejezetét.Később tőzsdei sikerei miatt,felfigyel rá az egyik legnagyobb cégtulajdonos Carl Von Loon/hehe/(Robert De Niro) és innentől nincs megállás...
 
Neil Burger rendező eddig nem sok filmmel örvendeztetett minket,így a filmek mennyisége nem ment a filmek minőségének rovására:)A mágus jó film és a Kennedy-gyilkosságról se hallottam sok rosszat.A Csúcshatáshoz megszerezte a főszerepre Bradley Coopert,Robert De Nirot és Abbie Cornisht.Mondjuk nekem annyira tetszik ez a történet,hogy szerintem Adam Sandlerrel,Brendan Fraserrel és Lindsay Lohannal is kilehetett volna hozni ebből egy nézhető filmet(:Senki nem nyújtott,hihehetetlenül jót,de mindenki eljátszotta azt amit kellett,így innentől csak Neilen múlott és benne most sem kellett csalódnunk.Hál' Istennek!!!:D
 
A kritikusok olyan könyörtelenül húzzák le a filmeket néhány éve,hogy az ember már nem tudja eldönteni,hogy mi jó neki.Anthony ajánlotta,hogy állják le a RottenTomatoes-al és az IMDb-vel is,de mindkettő függőséget okozottxd.A tengeren túl és itthon is könyörtelenül megy a porig alázás majdnem az összes filmmel.Van amit joggal aláznak de van amit nem.Bennem kialakult egy kép a kritikusokról:Nőtlen,dagadt,életunt vén hülyék,akik arra élveznek,ahogy Natalie Portman bugyit villant.Abban élvezik ki a vágyaikat,hogy mindenbe belekötnek,én sosem szeretnék ilyen lenni ezért minden filmben keresem a jót.:)Bocsánat,kicsit eltértem a lényegtől,mivel a Csúcshatás még a kőszívű kritikusoknak is tetszett,így semmi nem hátráltathatott abban ,hogy megnézzem a filmet.
 
Pörgős,akciódus,izgalmas és néhol még elgondolkodtató is.Olyan szinten pörögtem a film megnézése után,hogy azt elmondani nem tudom.Legyőzhetetlennek éreztem magam és éreztem,hogy ez a film hibái ellenére tökéletes kikapcsolodás volt.Lehet a filmben hibákat keresni,mert vannak benne,de nem érdemes.Szerettek szórakozni?Ha igen akkor szépen üljetek be a kocsitokba,vagy üljetekbe egy buszba,menjetek el a legközelebbi moziba és nézzétek meg a Csúcshatást.Nem garantálhatom,hogy tetszeni fog mert mindenkinek más véleménye van egy filmről,de ha eddig hittetek nekem akkor most is fogtok;)Red. voltam(:
 
10/7.5
 
/A kifakadásom tárgya pedig nem más,minthogy sokan tudjátok Amerikában most jött ki a Király!(Your Highness)című film David Gordon Greentől az Ananász Expressz rendezőjétől és a kedves kritikusok szénné gyalázták.Pontos véleményt nem tudok mondani mert nálunk csak nyáron jön ki a film,de elképzelni nem tudom,hogy az a film rossz lehet.Amerika lakóinak nagyrésze is mellettem áll,mert olvastam már olyan nézői véleményt miszerint a kritikusok idióták(:/
 

Szerző: Red.

Szólj hozzá!

Címkék: kritikák

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr102812976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása