Örömmel jelenthetem be, hogy Red.-et és Wilson-t a felvették a Sorozatok - fórumára, mint kritika író! Azok egy kicsit furcsán oldották meg,hisz még nem adtak nekik admint,így a kritika amit Wilson vagy Red írt, más posztolja ki, és a végére odaírják, hogy By:Red, illetve By: Wilson.

Kezdésnek itt is van egy friss kritika Red-től: http://www.sorozatok-foruma.com/thor.html#more-8776

További sok sikert Nektek a Sorozatok - fórumán, illetve a MoovieMania-n!

||aNtHoNy||

 

Szerző: ||aNtHoNy||

1 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr522886994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilson96 2011.05.08. 15:19:42

Én visszamondtam, két oldalon egyszerre írkálni, mint azt te is mondtad anthony nekem (:D) igencsak nehezen megy. Úgy döntöttem inkább itt írogatok azokat meg békén hagyom, egy nyamvadt admin jogot nem kaptunk pedig azt is ígérték. :)
süti beállítások módosítása