Helló, a nevem Frank, másodpilótaként dolgozom egy repülési vállalatnál, szabadidőmben pedig főorvos vagyok egy kórházban,de néha ügyvédként is tevékenykedem,és hobbyból csekkeket hamisítok. Ja, nem tudom mondtam-e már, de 19 éves vagyok.

Frank Abagnale egy 19 éves kölyök aki 16 évesen elszökött otthonról, majd elkezdett csekkeket hamisítani, és mindenféle munkákat szerzett megélhetés céljából. Persze ezeket a tevékenységeket nem űzhette sokáig büntetlenül. Carl, FBI ügynök mindig a nyomában volt, de sosem sikerült elkapni, Frank mindig egy lépéssel előtte járt,országokról országokba utazott,és mindig Carl előtt járt egy lépéssel.

Oké, kész, ennyi volt! Mostantól Leonardo DiCaprio végérvényesen beírta magát nálam a kedvenc színészeim TOP 5 rangsorába. Gondoltam, hogy jó lesz,hiszen szerettem a Titanicban,és az Eredetben főleg, de amit itt nyújtott,az nem volt semmi! Életemben először fordult elő,hogy szimpatikus volt nekem Christopher Walken, aki egyébként,szintén zseniálisan alakított.

Én odavagyok az igaz történeten alapuló filmekért,így ez sem volt kivétel. Erről a filmről én nem tudtam semmit,csak a múltkor láttam a tv-ben egy bemutatót és megjegyeztem a filmet. Nem tudtam,hogy Steven Spielberg rendezte,ami elsőre furcsának tűnhet, a sok Indiana Jones, meg Jurassic Park,és az általában olyan filmek után,amiben volt iszonyat sok CGI.

A film egyszerűen elképesztő, Leonardo -mint már mondtam- lenyűgözően alakít, Tom Hanks baromi jó, bár nekem ő csak a végén lett szimpatikus, és természetesen Christopher Walken, aki lenyűgözően játszotta a neki írt karakterét.

A film a 60-as években játszódik, és ezt nagyon jól megoldották a látványvilággal,kellékekkel,ruhákkal,díszletekkel stb. Szóval van hangulata a filmnek rendesen. És Leonardo-n mintha érzékelné az ember,ahogy megváltozott teljes mértékben 3 év leforgása alatt.

A film természetesen nem hibátlan,de viszont egy többszörnézős film, jó zenékkel, csudajó történettel, színészekkel, alakításokkal, díszletekkel, ruhákkal. Ez egy olyan 2 óra lesz,amit biztosan nem fogsz megbánni, ha megnézed a filmet!

A film erősen kezd, és aligha laposodik el, tudja tartani néhol a feszültséget,néha pedig kellően humoros, és izgalmas.  Ezt a filmet mindenkinek tudom ajánlani, még annak is aki nem szereti Leo-t, mert most kellemeset fog benne csalódni!

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr812939621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása