Az egyetlen dolog,ami változott az előző villámkritikás részhez képest,hogy rájöttem,ha csak premier filmekről írnék nektek,akkor több hónapon át nem is jelentkeznék.Ezért a mostani öt villámkritikában benne van két régebbi film is.Felemás hónapokon,heteken vagyunk túl,már nyakig a blockbuster szezonban,de rengeteg embernek ebben a hónapban az életének egy gyönyörű,varázslatokkal és muglikkal teli korszaka zárult le.Ezek között vagyok az emberek között vagyok én is és be kell vallanom,hogy fiú létemre megkönnyeztem Harry Potter utolsó kalandját.Jöjjön hát Mr. Popper,az új Bay látványorgia,a Transformers 3,a Parfüm:Egy gyilkos története,a Tim Burton-ös Álmosvölgy legendája és a feljebb említett Potter utolsó,mindent lezáró epizódja...

Mr.Popper pingvinjei

Ha most valaki megkérdezné tőlem,hogy miért ültem be a Mr.Popper pingvinjeire,nem hiszem,hogy tudnék neki értelmesen válaszolni.Az előzetes unalmas,a film karácsonyi,nem nyári,Jim Carrey-t meg soha nem szerettem gyerekes filmekben.Talán a meleg miatt menekültem be a sok 5 éves közé,de máig nem tudom eldönteni,hogy helyesen tettem-e.Jim Carrey-t szeretem,mert vicces,de néha eröltetett.A többi színészt inkább meg sem említem,mert a pingvineken és Carrey kívűl senkinek nincs nagyobb szerepe.Pingvinek.Pingvinek.Aranyosak.Nem tudok többet írni erről a filmről,mert olyan semmilyen,lehet rajta néhányszor nevetni,de túl giccses és kiszámítható.

10/5

Transformers 3

Micheal Bay-t nagyon nehéz szeretni,folyamatosan magáról koppint,szarik jó filmeket csinálni és egy igazi pénzéhes görény.Ebből szerintem kiderült,hogy nem voltak nagy elvárásaim az új Transformers előtt.3 perc után viszont minden megváltozott,mert megláttam őt,Rosie Huntington-Whiteley-t:O.Nem láttam őt eddig sokat és úgy voltam vele,hogy Megan Fox-ot senki sem érheti utól.Tévedtem,ekkor már úgy néztem a filmet,hogy ezért a testért és arcért megérte az 1500 forintot kifizetni és ez az érzés egyre jobban erősödött bennem.Elviseltem Shia LeBeouf-ot(háh leírtam),röhögtem John Malkovich-on és Ken Jeong-on és úgy éreztem,hogy Bay élvezhető,bár pénzszagú filmet csinált.Akciódús volt,pörgős,egész érdekes kerettörténettel és nagyon gyenge 3D-vel.Elvileg nem konvertált,de attól még szar.Menjetek el,kapcsoljátok ki az agyatok és nézzétek meg Rosie Huntington-Whiteleyt(:.

10/8 ő meg 10/10;)

Parfüm:Egy gyilkos története

Egy kakukktojás,én nem szoktam ilyen filmeket nézni és azt kell mondanom,hogy hál' istennek.Az elején leszögezem,hogy a Parfüm a legbetegebb film,amit valaha láttam.Komolyan azon gondolkoztam végig,hogy most viccelnek velem.Alan Rickman és Dustin Hoffman,hogy szerepelhet ebben a fosban.Viszont az a rossz hírem,hogy mégsem tudom lehúzni.Ben Whishaw-t,bár mindennél szivesebben megütöttem volna,de nagyon hitelesen játszott.Nem bírtam,másra gondolni,csak a Parfümre és beteg történetére két napon át.Ilyet még nem éreztem eddig,hogy nem tetszett,mégis folyamatosan ott volt a fejemben az elejétől a végéig,és több újrajátszás után,elkezdtem gondolkozni,hogy mi van ha velem van a baj?Igazából ez egy jó film lenne?Nem,nem az,ez egy szar,de 6 pontnál kevesebbet nem tudok rá adni,mert a készítők elérték vele a céljukat,megfertőztek ezzel a fossal:D

10/6

Az Álmosvölgy legendája

Tim Burton rendezőnek az agyában,amikor megszületett,valami nagyon csúnyán elcsúszott,de mi nézők ennek nagyon örülünk,mert van egy rendező aki stabilan szállítja nekünk a betegebbnél betegebb,vicces "meséket"(:.Már 1999-ben is Johnny Depp-el,de még Helena Bonham Carter nélkül készítette el Az Álmosvölgy legendáját.Nagyon vicces és beteg film,Johnny Depp hihetetlen alakításával.Eszméletlen ez az ember.A fejnélküli lovas legendája magával ragad és addig nem ereszt el,amíg Tim Burton-nek kellesz.

10/7,5 bocsánat,hogy ez ilyen rövid lett,de érzem,hogy néhány soron belül Harry Potterről fogok írni és már csak arra tudok gondolni(:

Harry Potter és a Halál ereklyéi II.rész

Az út itt ér véget.Meghagytam nektek a legjobbat a végére,Harry Potter utolsó kalandját,ahol szembe kell szállnia Voldemorttal,hogy megvédje a varázsvilágot a gonosztól.Nagyon nehéz most arról a filmről(és könyvről) írni,amely végig kísért egész gyerekkorom alatt és most örökre vége,nincs tovább.Ami viszont jó hír,talán ezért is olyan nehéz a búcsú,hogy a Harry Potter 7/2 a nyár legjobb filmje,az év legjobb filmje és a legjobb Potter film,amit csináltak.David Yates rendezőnek,sikerült a legvégére összerakni egy közel tökéletes filmet.Nem akartam példákkal dobálózni,de aki nem hisz nekem:IMDb-n 8,6 mindenidők 67-ik legjobb filmje;RottenTomatoes 97% amivel jobb mint az összes Gyűrűk Ura film.Ismerősöktöl,barátoktól hallom vissza szinte ugyanezt.Izgalmas,fordulatos és még néhol engem(pedig én olvastam mindegyik könyvet)is meglep és megkönnyeztet.A herceg meséjét és a King's Cross-t nagyon eltalálták,aki meg a kihagyott jelenetekkel jön,az menjen üljön be egy légmentes szobába és olvassa végig a könyvet,ameddig el nem fogy a levegő.100%-ig elégedten jöttem ki a moziból,mert mind a színészi(leginkább felnőttszínészi)teljesítmény nagyon jó volt,a látvány és a történet pedig lenyűgöző.Vannak benne apró hibák de én megadom neki a maximális pontot,amivel felkerül az Eredet,a Sötét Lovag és a Tökéletes Trükk mellé.

10/10

The Dark Knight Rises

Ha már bemutatók és Batman,akkor itt van Christopher Nolan Batmanjének,a befejező részéhez készült teaser trailer.Úgy érzem egy csöppet üt,már most.

A beágyazást letiltotta a YouTube,ugyhogy csak linkelek:https://www.youtube.com/watch?v=ZsLljlHfDDs

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr753080270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tpeti97 2011.07.19. 15:38:24

Látom te is imádtad a HP-t (amúgy ez nekem is 10/10 simán) akár csak én. Egyébként a film azért szerintem amennyire kellett könyvhű volt azt meg azért ne várjuk el hogy teljesen lemásolja a könyvet szerintem ezt egy film se csinálta még de van egy érzésem hogy nem is fogja és nincs is ezzel baj. Páran sérelmezték a végén lévő Voldemort vs. Harry ütközetet de nekem az égvilágon emmi bajom sem volt vele.
Én is bátran mondhatom hogy ezzel nőttem fel (illetve még nem de ezalatt voltam gyerek) talán ezért is imádom ennyire.

Red. 2011.07.19. 16:31:31

@tpeti97: teljesen igazadvan:DD

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.19. 16:53:50

Attól hogy IMDb-n a 67. legjobb, nem biztos, hogy a kritikusok szerint is ennyire jó. De ez mindegy is, a lényeg az, hogy állítólag jó film, és a kritikával meg hoztad hozzá a kedvem :)

tpeti97 2011.07.19. 17:08:38

@FroG: A kritikusoknak is bejött az alapján amit eddig láttam.

Red. 2011.07.19. 17:51:25

@FroG: leírtam a RottenTomatoes-t is(:...a kritikusok 97%-a szerint jó(:.nem szoktam ilyen példákat felhozni,de ez engem is meglepett:DD
örülök neki,remélem tetszeni fog:D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.19. 21:25:43

Az Eredet az első hétben 9.1 volt. :D

tpeti97 2011.07.19. 22:46:45

@FroG: Annyira hasonlít egymásra a két film, hogy néha össze is keverem őket:D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.07.19. 22:47:42

@tpeti97: Nem feltétlenül kell összehasonlítani, csak egy példát írtam, hogy azóta 0.8 pontot vesztett ;)

tpeti97 2011.07.19. 23:23:11

@FroG: jah értem
akkor ez még csak 0.1-et vesztett:D

Red. 2011.07.20. 17:55:02

de potter 8.4-ről indult:DDaztán lett 8.7 és most meg 8.6:DD.
az eredet meg csak 0.3at esett:D

Sh1mmy 2011.07.20. 21:13:15

Persze hogy ilyen magas pontja van, most adják a mozik, lehetőleg minden nagy HP fan elmegy rá.
süti beállítások módosítása