aNtHoNy = AnthonyPeter

2012.03.30. 22:59

Szevasztok!

Fogalmam sincs, hogy ki szokta nézni még ezt az oldalt, de ha van valaki, akkor neki elmondanám, hogy oly sok idő után ismét jelentkezni fogok.

Mivel voltam elfoglalva? 

A válasz egyszerű: felvételi, szóbelik és versenyek.

De közben belekezdtem egy teljesen más dologba,aminek nagyobb jövőjét látom, mégpedig a zenekeverés/DJ-zés. Saját zenéim még nincsenek,mert nincs meg a hozzá szükséges programom, meg hasonlók, szóval az majd egy kicsit később lesz.

Szóval hamarosan összeszedem magam, meg minden és akkor visszatérek,ha nevezhetjük ezt így. A Játékbarlang vezetői felvettek engem,mint kritika író,köszönöm nekik,és elnézést,hogy nem csináltam ott semmit sem, nagyon el voltam foglalva.

Tehát hamarosan újra MoovieMania,de addigis egyétek a mixeimet!

(Ha valaki esetleg még kommentelni akar,és szereti az ilyesmi zenéket,nyugodtan leírhatja a véleményét!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr114351164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása