Először is bocsánat a szünetért,megkellett húznom kicsit az évvégét(:.Mostantól villámkritikákkal jelentkezek az elmúlt hetek,hónapok premierfilmjeivel.Nagyon jó hónapon vagyunk túl,hiszen a nyár első blockbusterei nagyon jól sikerültek.Tisztelet a kivételnek:P.Na kezdésként jöjjön a Thor,a Halálos Iramban 5,a Másnaposok 2,az X-Men:Az elsők és a Super 8.(Remélem nem nekem tűnik csak fel,hogy 5-ből 3 film eredet film vagy folytatás.Szarban vagy Hollywood?(:)

Thor

Kenneth Branaghtól nem vártam sokat.A bemutatóktól se éreztem azt,hogy ezt nekem muszáj megnéznem.De valami Isteni sugallat mégis a moziba vezetett a premier után,ugyhogy megnéztem a legkülöncebb Marvel szuperhős moziját 3D-ben(!!!).Nagyon jó döntés volt,mert a Thor izgalmas,vicces és nagyon kellemes meglepetés még a bugyuta történettel együtt is.Chris Hemsworth és a gyönyörű Natalie Portman között működik a biológia és Anthony Hopkins is többet mutat,mint a Farkasemberben vagy a Rítusban.Rajta érezni lehet,hogy ő már csak levezet,mint Roberto Carlos az Anzsi Mahacskalában.2 órás szórakozásra tökéletes a Thor,amivel egyre inkább közelebb kerülünk az elkerülhetetlenhez:A Bosszúállókhoz...

10/8

Halálos Iramban:Ötödik sebesség

Minek kell egy ilyen fimből 5 rész?Azt hiszik javulni fognak a végére?Jól hiszik!Nagyon eltaláltak a gyenge Tokiói Hajsza és Halálosabb Iramban után az ötödik részt a sorozatban,ahol mindenki ott van,de tényleg.Nulla történet,nulla színészijáték,de ezt meglehet bocsájtani az őrületes akció orgia miatt.Vin Diesel és Dwayne Johnson harca,pankrációra emlékeztető halálig tartó bunyó(:.Amit egy kicsit hiányoltam azok az autós részek.Vannak bennek jó kocsik,de szerintem ez kevés ehhez a filmhez.Mindent összevetve ez egy kellemes nyári blockbuster,amit az ember szivesen néz meg a moziban haverjaival vagy a barátnőjével(:...

10/7,5

Másnaposok 2

Az év legjobban várt vígjátéka volt számomra a beteg Todd Philips rendező filmje,a Másnaposok 2.El is mentem,hát az éjféli premierre,hogy az elsők között láthassam,azt a filmet,amit ugy vártam,hogy E.T. eltakarodjon a földről.Reménykedtem benne,hogy jobb lesz,mint az első.Talán a túl nagy elvárások,ez lehetett a hiba.Csalódottan(és hullafáradtan) jöttem ki a moziból.Olyan szinten pénz szaga van az egésznek,hogy jah.Teljesen ugyanaz,mint az 1.Lehet ezen is röhögni,bár szerintem túl sok faszt pakoltak a kamerák elé,de ez nem folyatatás,hanem remake,másik helyen 2 évvel később.Csalódtam Todd Philipsben,hogy eladtá magát ő is és nem volt képes egy rendes forgatókönyvet összedobni a szerintem ügyes színészgárdának...Szórakozhattok ezen is,de ha lefotózod a segged jobbról és aztán balról,attól az még a segged marad.

10/7 nagyon nagy jó indulattal(:

X-Men:Az elsők

Soha nem voltam nagy X-Men fan.Marveles se voltam,inkább DC-s.Bemutató ütött rendesen,Matthew Vaughntól mondjuk rosszabbat nem is vártam volna,és aztán eljött a film is.Azt akartam most leírni,hogy a legjobb eredet film,amit valaha láttam,de aztán rájöttem,hogy ez az egyetlen eredet film amit láttam.És most mégis leírtam.Lényegtelen.Az elsők,nagyon jó film.Jó zene,érdekes történet,nagyon jó színészek,akik közül James McAvoyt,Michael Fassbendert és Kevin Bacont tudnám leginkább kiemelni.Mindhárman meggyőzően hozzák a jó,a jóvolt és a rossz szerepét.Nagyon sok valós eseményt lehet,nem is lehet,hanem kell felfedezni a filmben,ami még izgalmasabbá és érdekesebbé teszi az egészet:D.A most leírt filmekből Az elsők a második legjobb,mert sajnos akadt nála egy jobb...

10/8,5

Super 8

Vártam a Super 8-at nagyon és 100%-ig biztos voltam benne,hogy Spielbergben és Abramsban nem fogok csalódni.Nem is kellett;))A Super 8 az év eddigi legjobb filmje.Felülmúlta az elvárásaimat,mert én csak kikapcsolni akartam és lazulni egyet.Ehelyett gondolkoztam,féltem és a 45 milliós büdzsé ellenére,az egyik jelenetnél még lélegzetet is elfelejtettem venni.A Másnaposok 2-vel ellentétben,most jó érzés volt az éjféli premieren űlni és tudni,hogy kisországunkban benne vagyok abba a 20 civil emberbe,akik először láthatják ezt a zseniális alkotást.Nagyon sok filmből "loptak" bele dolgokat,de azt olyan ügyesen és pimaszul,hogy nem haragudhatunk meg érte.Látványos,izgalmas,hihetetlen feelingel és Steven Spielberg utódjával J.J.Abramssal.

10/9,5

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr272989349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása