A negyedik(I Am Number Four)

2011.02.19. 14:33

Egy tinédzserekről szóló scifi,egy Micheal Bay nevű producerrel,mindössze egy Disturbiát felmutató rendezővel és szinte teljesen ismeretlen színészekkel lehet egy olyan filmet csinálni ami leköt és szórakoztat 110 percen keresztül?!Nem hittem volna,de lehet...

Vártam A negyediket,reméltem,hogy végre tudnak egy olyan tinédzser filmet csinálni ami nem fullad bele a nyálba mint az a fos alkonyat.Elleinte nem úgy tűnt,a filmről minden nagyobb kritikus portálon lehúzó cikkeket lehetett olvasni,így az elvárásaim a filmre beülve nem voltak túl nagyok.Szinte könyörögtem,hogy legalább arra legyen jó,hogy kikapcsoljam az agyamat és kényeztessem a szememet valamiféle Micheal Bay-es látványorgiával.Háát,meg kell mondanom csalódtam,de teljesen pozitívan.Látványos a film,de szerintem a története is érdekes(és ez nem megszokott Mr.Bay-től,mégha csak producer volt akkor is).A rendezőnek D.J. Caruso-nak ez a film lehet az áttörés.Garantálom,hogy A negyedik kasszasiker lesz,mind itthon mind a tengeren túl.Nem ez a legjobb scifi,amit valaha láttam ,de 2011-ben már egy ilyennel is megelékszik az ember(:.

A negyedik főszereplője Alex Pettyfer,akit eddig a csak a Vadóckában és Az első bevetésben láthattunk,de idén még lesz egy közös filmje Vanessa Hudgens-el és Neil Patrick Harris-el,amit Beastly néven láthatunk majd a mozikban.Szerintem vele egyáltalán nincs semmi gond,jobban játsza a szerepét mint az alkonyat Jacob-ja és Edward-ja együtt véve.A casting során a női főszerepre Dianna Agron-t válaszották,ki aki szerintem olyan gyönyörű,hogy le van szarva a színészi játéka(:.A legnagyobb név a filmben Timothy Olyphant,aki szintén teljesen szimpatikusan játszotta a negyediket védő Henri-t.A hatodik szerepére is egy ismeretlen színésznőt(aki szintén jócsaj),Teresa Palmer-t nézték ki maguknak a készítők.Egy ember idegesített az egész filmben,de ő nagyon.Callan McAuliffe,játsza az ügyeletes gyíkot,Sam-et.És mindezt olyan idegesítően teszi,hogy szószerint örültem neki,amikor fejbe dobták egy labdával vagy ketchupot fröccsentettek a szekrényébe.Egy valamit felejtettem el megemlíteni.Ne aggódjatok,csak annyi az egész,hogy az executive producer,valami Steven Spielberg nevű srác.Sajnos filmet most nem tudok tőle mondani,talán egyszer majd ő is befut:PPP.

John Smith (Alex Pettyfer) természetfeletti képességekkel rendelkezik és egy csapat könyörtelen gyilkos van a nyomában, akik általa nem ismert okokból a fejére pályáznak. Smith személyazonosságot vált és testőrével, Henri-vel (Timothy Olyphant) együtt városról városra járnak, hogy elkerüljék a felfedezést. Egy kis Ohio-i városban azonban olyan események történnek, amik gyökeresen megváltoztatják John életét: megismeri élete első szerelmét (Dianna Agron) , új, igen erős képességre tesz szert és rájön, hogy vannak mások is, akik ugyanazon sorsa vannak ítélve, mint ő. Pontosabban voltak, hárman ugyanis már halottak – ő a negyedik… 

Mint mondtam,nincs nagyobb baj a történettel.A legnagyobb hibája a filmnek,hogy biztosra akartak menni és belesződtek a filmbe egy romantikus szálat,amit ugye kötelező beletenni.Így a filmnek van egy kis alkonyat feeling-je(pl.:semmi vér és a szánalmasan gáz halálok).Amit viszont egész éjjel tudnék dícsérni az a film zenei felhozatala:D.Szerintem nagyon eltalálták a zenéket,ütősek,hangulatosak és az egyik nagy kedvencem Kings Of Leon is benne van:$$.És persze a látványvilág.Szimpatikus,hogy nem 3D-ben csinálták meg a filmet,pedig van benne harc bőven.Talán sejtették,hogy abból,olyan bukta lenne,mint a Titánok Harcánál.Szóval,ha jól akartok szórakozni,egy akciódús,romantikus scifin akkor A negyedik a ti filmetek lesz;)

10/8

 

Szerző: Red.

Szólj hozzá!

Címkék: kritikák

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr132672680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása