A Karib-Tenger kalózai - A Világ Végén-t már tűkön ülve vártam. Emlékszem amikor a filmet elkezdtem nézni, nagyon izgatott voltam. Egyszer már sikerült egy jó folytatást csinálniuk, akkor miért ne tudnának még egyet? - gondoltam. Aztán a film közben fokozatosan egyre lejjebb rombolódott bennem a Karib-Tenger kalózai triológia kultusza...




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

A harmadik rész ott folytatja ahol a második abbahagyta. Ugyebár Jack Sparrow (Johnny Depp) a Holtak Kincse végén meghalt, mivel Davy Jones kis háziálltakája felfalta. De a kalóz nem halt meg, hanem sokkal rosszabb sorsra jutott, mint a halál. Jones börtönébe került, egy kietlen szigetre amit csak azok találhatnak meg akik meghalnak.
Azonban Barbossa kapitány (Geoffrey Rush) egy kis csapattal melyben Will Turner (Orlando Bloom) és Elizabeth Swann (Keira Knightley) is benne van, megölik magukat majd megkeresik Jacket a szigeten, hogy visszahozzák az életbe. Hogy miért? Hát azért mert az emberi alakba zárt tenger istennőt, Calupsot (akit eddig Tia Dalma (Naomie Harris) néven ismerhettünk) fel akarják oldozni, de ehhez minden kalózkapitány kell. Ebben a részben nagyobb szerepet kap a második részben megismert Lord ''kisköcsög'' Cutler Beckett, (Tom Hollander) ugyanis megszerezte Jones ládájának a kulcsát, amiben a szíve van így sakkban tartva őt.
 



Ebben a filmben is van egy pár fordulat, de nem annyira álleejtősek, mint az eddigi részekben. A CGI itt is szépen muzsikál, sőt talán ebben a filmben adták neki a legtöbb teret a kibontakozásra. A zenét ebben a részben is Hans Zimmer szerezte, mint a második részben. A poénok is tetszettek a filmben, sok a nevettető jelenet. Az is tetszett, hogy sok új karaktert, és ezzel együtt sok jó színészt hoztak be a filmbe. Na és akkor most térjünk át a negatívumokra. Legelőször is. Az egyik ember színészi játéka ebben a részben nem tetszett. Szörnyű, hogy Keira Knightley mennyit ripacskodik. Jobb lett volna meghagyják kis félős csajnak, mint amilyen az első részben is volt, mert nagyon nem áll jól neki ez a nagyképű kalózkodás. Aztán eléggé sok idegesítő karakter is volt a filmben, mint pl. Will apja Bocskor Bill Turner. Eléggé sok az üresjárat a filmben, és míg ezt az első két filmben nem lehetett érezni, itt már eléggé hosszú a film. El vannak nyújtva a párbeszédek és azt sem igen értem, minek kellett ennyire nyálasra csinálni a moviet. Ez a Will - Elizabeth - Jack szerelmi háromszög még az első részben jól állt, de miután a 2. részben Elizabethről kiderült, hogy egy kis ribanc és kétszínű, már egyáltalán nem volt szimpatikus. 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mentségére legyen mondva a filmnek, hogy a végére eléggé bekeményít. Az utolsó 20 perc hihetetlenül hangulatosra sikeredett, nem értem minek nem csinálták ilyenre az egészet. A vége is egészen jól sikerült szerintem, ahogy az eddigi részekben itt is kapunk egy fordulatot a végére. Bár a stáblista utáni részt és azt a kisgyereket szerintem hanyagolni kellett volna.

Végül én 6/10-re jutalmaznám a filmet, Karib-Tenger fanoknak kötelező, aki viszont nem az inkább kezdje az első filmmel, és ne ezt nézze meg először. Aztán majd kíváncsi leszek, hogy a jövő hónapban érkező negyedik rész még ennél is rosszabb lesz, vagy olyan jó lesz, hogy el fogok rajta csodálkozni? Majd kiderül...

Jó filmnézést!

Wilson
 

Szerző: Wilson96

5 komment

Címkék: kritikák

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr492825638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.04.14. 17:58:20

Végig se néztem, olyan unalmas.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.04.14. 17:59:04

Végig se néztem, olyan unalmas.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.04.14. 17:59:43

Mármint a film, az írás jó.:D

Sh1mmy 2011.04.14. 21:43:52

Az első rész az egy 7,5-ös, második egy 7-es, a harmadik nálam egy 4-es... A Világ végén nekem nagyon nem jött be. De az előző kettőn jót szórakoztam.

Az írás viszont tetszik.
süti beállítások módosítása