Legenda vagyok (I am legend)

2010.10.02. 01:27

A legenda vagyok eredetileg egy könyv,majd film,majd megint film,majd megint egy film lett. Én olvastam a könyvet,és szinte semmiben nem egyezik meg a film és a könyv,ahogy az lenni szokott a hasonló adaptációknál. A film nekem tetszett,igaz a könyvet később olvastam és nem is nagyon tudtam,hogy mire számítsak a filmben,mert nem érdekelt,és nem is olvastam róla,hogy egyáltalán milyen film is ez. Na mindegy,volt Will Smith,volt egy kutya,leszakadt híd a képen és Bob Marley zenék voltak benne,úgyhogy megnéztem.

A történet annyi,hogy 2009-ben feltalálják a rák ellenszerét és ezt ki is próbálják embereken,de hát nemsikerül és egy járvány lesz belőle,aminek köszönhetően az emberek megvadulnak,átváltoznak és fényre érzékenyek lesznek.De van nekünk egy Willünk aki Dr.Neville-t alakítja,aki bizony immunis valamilyen oknál fogva erre a vírusra/járványra és minden erejével azon van,hogy visszaváltoztassa azokat a sötétben élő,vad,veszélyes lényeket emberré.

A könyvben úgy volt,hogy az emberek vámpírokká változtak és nem ilyen hülye lényekké,de ez egy jó húzása volt a filmnek,hogy nem vámpírok voltak benne,hanem ezek a lények. Mivel ebben a nagy vámpírláw őrületben mindenki lefikázta volna,hogy ez jobb,az jobb,így jó,hogy nem vámpíroztak most.Will Smith egyik legjobb alakítása ez, és baromi jól adja elő ezt a reményvesztett,gyötört,családját elveszítő magányos pasast.A filmnek egyik hatalmas pozitívuma,az a város.Vagyis baromi jól lett megcsinálva az,hogy egész New York tök üres (de persze csak nappal). Szóval a hangulat az baromi jó!

Aztán most jönnek a negatívumok. Szóval. Nemtudom,hogy azoknál a lényeknél miért van egy Nagyfőnök. Talán régebben ő volt maga az Elnök személyesen,csak elkapta ezt a vírust mint mindenki más? Vagy ő ölte meg a legtöbb szarvast? Vagy neki volt a legcsúnyább nézése? Esetleg kő,-papír,-óllóztak? Nem tudom,de ez szerintem így hülye ötlet,mivel csak üvöltöznek és nem tudnak beszélni,ezért nem nagyon tudták megbeszélni,hogy ki legyen a főnök. Vagy egyáltalán minek kell főnök? Mindenki vad meg el van szabadulva,de inkább kis csoportokra oszlanak? Vagy ha csoportokra oszlanak és midnenkinek megvan a vezetője és az egyes csoportokat kiszorítják a nagyobb csoportok,akkor a kisebb csoportok visszahúzódva élnek egy saját maguk kialakított gettóban? Áhh,mindegy. Másik negatívum,hogy a rendező szerintem simán követhette volna a könyvet,de szerintem elolvashatták a könyvet,mert a könyvben is megvan ez a főnök dolog,csakhogy ott tudnak beszélni ezek a valamik. Meg ha a rendező a könyv szerint csinálja a filmet,szerintem sokkal jobb lett volna a film. Mert ez a film valahogy nem kerek. Mintha hiányozna belőle valami. A könyvnél nem volt ilyen,az szinte tökéletes volt. Na de vissza az utolsó kettő pozitívumra. A kutya és Bob Marley. A kutya baromi aranyos volt,igazi hű társ és kapott pár nagyon jó jelenetet is. Aztán végre,végre,végre nem az volt,hogy van a fekagyerek a fekagyerek az tökös gyerek,naná,hogy rappet hallgat! De itt végre,nem ez történt. Végre Bob Marleyt hallgatott a fekagyerek,aminek én nagyon örültem,mert volt hangulata rendesen.

A legenda vagyok egy jó film. Egyszeri nézésre mindenképp. A CGI nem a legjobb,látszik rajta nagyon,de ez nem megy az élvezet rovására. Már csak Will miatt is érdemes megnézni. Szerintem a Boldogság nyomábant még mindig nem tudta überelni alakításával,de attól még tényleg nagyon jó! És ajánlom figyelmetekbe a könyvet,hisz az fenomenális!

Ui.: A videó erősen SPOILERES!

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr572338575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.07. 19:53:07

Ez szerintem egy marha jó film. És érdekes módon nem tudtam, hogy könyvből készült, de megjött a kedvem az elolvasásához. :D

||aNtHoNy|| · http://mooviemania.blog.hu/ 2010.10.07. 21:19:35

@Sparrow:
Hát szerintem is olvasd el,mert elég érdekes és baromi jó könyv. Én a Libribe vettem meg ha érdekel :D
süti beállítások módosítása