5 legjobban várt film

2010.10.29. 17:51

Más nem jutott eszembe,és itt az ősziszünet ami annyit jelent,hogy tudok a bloggal foglalkozni,viszont most nincs ötletem,így összeállítottam 5 filmet amit én a legjobban várok,hogy a moziba kerüljenek vagy,hogy megnézhessem... Na hajrá!

5.: Harry Potter és a Halál Ereklyéi

Sosem voltam valami hatalmas HP fan,de mindegyik filmet szívesen megnéztem. Nekem a 3. rész a személyes kedvencem és nem tartom rossznak a sorozatot. Kivéve a 6. részét. Az egy rossz film volt,de majd egy kritikában elmondok,amit tudok. A Harry Pottert én sosem szerettem annyira,hogy elolvassam a könyveket,de mint már mondtam,szívesen megnézem a filmeket. A mostani és egyben utolsó rész trailerében nagyon sok mindent ígér nekünk,és úgynéz ki,hogy ez lesz a legjobb HP rész az összes közül. Eléggé várom már.

4.: Terhes társaság

Én nagyon bírom a Másnaposokat és most a rendezőnek ez egy új filmje,ami szerintem közel olyan jó lesz(vagy jobb) mint a Másnaposok. Robert Downey Jr.-t én nagyon szeretem,ilyen műfajú filmben nem túlságosan jártas,de kíváncsi leszek,hogy ez a roadmovie mit fog belőle kihozni.Nagyon beteg,nagyon állat, eszméletlen,sírva röhögős film ígérkezik.

3.: The Tourist

Én sem értem,miért választottam harmadiknak ezt a filmet,Johnny Depp a kedvenc színészem, és Angelina Jolie se olyan rossz. Nem egy bitangeredeti film,de valmiért megfogott. Kíváncsian várom milyen lesz.

2.: Tolvajok városa

Érdekes történet,csak pár milliószor láttunk ilyet,de mégis szeretem az ilyen fajtájú filmeket.ben Afflec-et én nem tartom rossz színésznek. A film remélem bővelkedik majd akciójelentekkel,kikapcsolódásnak tökéletes lesz.

1.: 127 óra

Imádom az igaz történeteken alapuló drámákat. A drámát is nagyon szeretem alapból,de az ilyen áll a legközelebb a szívemhez. Elég durva,"nehéz" film lesz ez. Nagyon nagy dráma lesz. Iszonyatosan várom.

 


MommoHD - 127 óra [2010] magyar feliratos előzetes (pCk)

Szerző: ||aNtHoNy||

2 komment

Címkék: valami top 5

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr42408340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.31. 11:48:49

A Terhes társaságot én is várom már, viszont a Harry Pottertől elment a kedvem a hatodik film után.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.31. 11:52:02

És a 127 órát is kurvára várom már én is!
süti beállítások módosítása