Michael Jackson's This is it

2010.11.08. 16:54

Azt hiszem nem vagyok egyedül,ha azt mondom,egy hatalmas embert veszített el a világ tavaly nyáron...12 évvel utolsó koncertsorozata után,Jackson tervezett egy utolsó,hatalma,monumentális, eszméletlen 50 koncertből álló turnét,Londonban. A hatalmas előkészületeket,próbákat stb. mindezt egy stáb rögzítette és ezekből a jelenetekből áll össze ez a film.

Én nagyon szeret(t)em Michael-t és igazán kiváncsi voltam erre a filmre. Pontosan tavaly ugyanezen a napon láttam ezt a filmet.Akkor nem vártam tőle semmit,csak azt szerettem volna,hogy méltó elbúcsúztatása legyen Michael Jacksonnak és a sosemvolt showjának. Történet igazából nincs ugyebár,tényleg ezekből a kulisszák mögötti jelenetekből áll össze ez az egész film. Jól meg lett csinálva,hiszen nem unjuk magunkat halálra két órányi összevágott,egymástól független jeleneteken. Jackson a kora ellenére,teljes pompájában,kitartóan,lekesen csinálta a próbákat,rendezgette a látványelemeket.Hangja néhol hamis volt,de érthetően mindig arra hivatkozott,hogy kimélnie kell a torkát,hangját,hiszen ugye nem lenne jó,ha a turnén lenne valami gond,ebből kifolyólag.Bepillantást kaptunk a kulisszák mögé, és egy csomó mindent láthattunk.

Sokmindent nem lehet irni a filmről,párszor meglehet nézni,bár én úgy éreztem,hogy iszonyatosan rövid. Nemtudom,de az ember "megszokja" ezt a filmet és csak nézni akarja tovább és tovább. Michael nagyon rendes volt a próbákon,mint általában mindig. Sajnálom,hogy meghalt,nem véletlenül volt ő a Pop Királya...

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr232433920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása