Te,hé te,hééé tee! Adjad mán oda azt a dzsójint.Háháhááá. Jaaj bazki...

Nem tudom mit szívtak a rendezőéknél, nem tudom ki találta ki, nem tudom,hogyan csinálhatták,de az biztos,hogy ez egy HATALMAS film a maga műfajában. Két ökör két órányi ökörködése,eszméletlen.

A történet: Deal azóta,mióta az eszét tudja,drogozik. Elvégzi hülye kis munkáját,sokat szív, és próbála elkerülni a csaja szüleit. Dealnek a dílere Saul,megkínálja egy új,ötős anyaggal,az Ananász expresszel. Hála az Ananász expressznek,tanúja lesz egy gyilkosságnak,a csaja apja puskával üldözi,és a Fő drogbáró is őket üldözi. Rengeteg eszméletlen és ütős helyzetekbe keverednek.

Na történet,kb. ennyi lenne.A Deal-t játszó pasast én eddig nem ismertem,és azóta se láttam,de a Saul-t játszó James Francoban pozitívan csalódtam a 3 hülye Pókember rész után.Nincs benne sok szereplő,de akik beletévednek a filmbe,akár egy-egy mondat erejéig,azok mind viccesek vagy emlékezetesek,esetleg mindkettő. Én sírva röhögtem a film közben,nem hittem el amit láttam. Egyértelműen Saul a fő poénforrás a filmben,és annyira lusta,annyira hülye természetű,hogy csak a kinézetétől,mozgásától halálra röhögjük magunkat. 2 órányi intenzív röhögés.

A film,mint vígjáték,tökéletes,nem lehet felhozni semmi negatívumot,legalábbis én nemtudnék felhozni. Megkockáztatom,hogy egy szinten van a Másnaposokkal,sőt,talán jobb is egy kicsivel. 2 főszereplős,ökörködős,sírva röhögős,eszméletlen film!

Szerző: ||aNtHoNy||

2 komment

Címkék: kritikák

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr962445483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sh1mmy 2011.03.28. 18:01:50

Én sokkal jobban szórakoztam ezen mint a másnaposokon. Amikor beragad a csávó lába a kocsi szélvédőjébe ,azon Fetrengtem.:D
A film összességében nagyon hasonlít A ravasz, az agy, és két füstölgő puskacső c. filmre, vagy a Blöffre, erősen ajánlom.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.03.29. 20:44:17

@Sh1mmy: A blöffre szerintem annyira nem hasonlít. A másnaposokkal egy szinten van, sőt,szerintem Galifianakis karakterét innen lopták.
süti beállítások módosítása