Peter és Bobby Farrelly rengeteg jó vígjátékot csinált már,mint a Ben Stilleres Agyő,nagy Ő!,a Jack Blackes A nagyon nagy ő és a Dumb és Dumber-Dilibogyók...2011-ben a jó Farrelly vígjátékokhoz még egy film csatlakozott.Az Elhajlási engedély eddig 2011 legviccesebb,legütősebb és legvadabb vígjátéka...

Csütörtök fele azon gondolkoztam,hogy a Rango-t az Elhajlási engedélyt vagy a 127 órát(amit már láttam),nézzem meg.Péntekre azért lehetett olvasni már nem csak külföldi,hanem magyar kritikákat is.A 127 óra mindenkit lenyűgözött itt és a tengeren túl is.Ezzel én is így vagyok,hogy fantasztikus film.A Rango 88%-on áll a Rottentomatoes-on és 7,7-en az IMDb-n,de ennek ellenére én elég sok embert hallottam fanyarogni a filmmel kapcsolatban.És most jön az Elhajlási engedély.35%-on áll a RT-n és 5,9-en az IMDb-n.Nem túl jó számok,de a számoknak nem mindig kell hinni,nem mindig mutatják meg a valóságot,mert az Elhajlási engedély jó film(:.Eddig barátaim akik megnézték,ugyanezt gondolták,ugyhogy nem csak én vagyok így vele.

A szereplőgárdát nem nevezném jónak,mert én Owen Wilsont nem szeretem,Jason Sudeikist pedig csak az Exférj újratöltvében láttam.Christina Applegate és Jenna Fischer,akik mindketten sorozatokkal váltak ismerté,szintén nem igazán jó színészek.Deee!!!Ebben a filmben szerintem egyikükbe se lehet belekötni,se Wilsonba,se a többibe.Nem nyújtanak kiemelkedőt,de tisztességesen eljátszák a szerepüket.Egy névről elfelejtkeztem,Richard Jenkins nevéről,aki olyan jól alakítja a drogfüggő,bugyimániás playboy-t,hogy hogy hát úgy.:DD

A történet szerintem kiváló,nem az,ahogy buliznak meg ilyesmi,hanem ez az elhajlási engedély ötlet(:A legjobb házasság is folyamatosan rászorul az elsősegélyre. Az évek óta házasságban élő két jó barát (Owen Wilson és Jason Sudeikis) felesége, amikor azt veszi észre, hogy férjeik állandóan a nőket bámulják, nőkről beszélgetnek és valószínűleg nőkkel álmodnak, megpróbálják ravaszul megoldani a helyzetet: adnak egy hét kimenőt.Rick és Fred egy hét elhajlási engedélyt kap. Azalatt azt csinálnak, amit akarnak, nincs kérdés, nincs harag, de egy hét múlva vissza kell térniük hűséges párjaikhoz (Jenna Fischer és Christina Applegate).Valóra vált álom? Első hallásra annak tűnik. De a két pasas fokozatosan rájön, hogy az általuk elképzelt facér élet egyáltalán nincs összhangban a valósággal.

A film néha,kicsit vontatott és megpróbál egy picit magyarázni,ami nem igazán megy neki,de a poénok folyamatosan kárpótolnak,mert egyszerűen fergetegesek.Talán a legnagyobb hiba,ami miatt a film nekem alapból 10/9-ről indult,az a mell:farok arány.Mindenki tudja,hogy ennél az arányosságnál a mellek számának minimum 3-szor nagyobbnak kell lennie mint a farkak számának.Na hát Farrelly-ék ezt nem tudták és próbáltak újítani,nekem nem jött be az,hogy ez az arány 1:2 lett az Elhajlási engedélyben...

10/8

Szerző: Red.

8 komment

Címkék: kritikák

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr42715384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.06. 17:49:26

Én bírom Owen Wilsont. Nem egy kiemelkedő színész, de a karaktereit mindig jól hozza. Számos jó filmben láthattuk már. Többek között ezekben: Starsky és Hutch, Ellenséges terület, és a fantasztikus Marley meg én.

Az írás amúgy nagyon jó! Gratulálok hozzá!:D

Red. 2011.03.06. 18:52:07

@Sparrow: igen:Dviszont a marley meg én és eközött wilson rengeteget öregedett.nagyon durva:OOO...a marley meg én-t megkönnyeztem:'(...nagyon köszi:D

Sh1mmy 2011.04.01. 20:17:15

Miért halt meg a blog? Például Anthonynak kb. 2 hónapja volt posztja.

||aNtHoNy|| · http://mooviemania.blog.hu/ 2011.04.02. 19:44:09

@Sh1mmy: Jogos, viszont két hete kb. volt posztom a Perfect Insanityn,csak most van nekem a felvételi időszak,és sok mindent el kellett intéznem,meg sokat kellett tanulnom.:D De mostmár visszatértem.:D Amúgy mit gondolsz a blogról,ha szabad kérdeznem? Szóval az írások szerinted jók? :D

Red. 2011.04.02. 20:18:41

bocsánat ezért az 1 hónapos szünetért:DD.bepotoljuk(:

Sh1mmy 2011.04.03. 19:42:14

@||aNtHoNy||: Persze hogy jók, azért vártam hogy legyen végre új post, de látom újra beindult. :)

||aNtHoNy|| · http://mooviemania.blog.hu/ 2011.04.04. 14:53:28

@Sh1mmy: Köszönjük szépen,legalább van egy olyan ember akiről biztosan tudjuk,hogy tetszik neki amit csinálunk.:D

Red. 2011.04.05. 18:26:05

@Sh1mmy: tőlem a hétvégén várható egy zodiákus vagy egy csata:la:DD
süti beállítások módosítása