Robin Hood

2010.07.30. 20:36

Ki az,aki még nem hallott volna Robin Hood történetéről? Szerintem mindenki hallott már róla.Nos, a nagysikerű Gladiátor film után Ridley Scott ismét Russel Crowe-nak adja a főszereplői címet,így Russel-t láthatjuk Robinként. De lássuk,milyen lett!

Én nem vártam ezt a filmet,tudtam,hogy lesz,de különösebben nem vártam.De mivel a Kick-Ass-t már láttam és a Prince of Persiát nem akartam megnézni,sem pedig a Napfogyatkozást,így a Robin Hoodra esett a választásom. Meg kell mondjam,furcsa volt. Mármint egy egészen új oldaláról közelítette meg Robin történetét a rendező.Lehetett volna az is,hogy megállás nélkül akció,1-2 drámainak szánt jelenet,poénok,romantikus szál,akció és mégtöbb akció,nyilazás,mégtöbb nyilazás és kb ennyi. Ehelyett 1-2 akció,1-2 nyilazás,sok drámai jelenet,sok párbeszéd,valamennyi izgalom,gyönyörű tájak,szépen kidolgozott történet,valamennyi poén.Ez nem az a film ahol látjuk,hogy elkezdődik a film,a nyitójelenetben ottvannak a gazdagok és hirtelen puff ottvan Robin a zöld ruhába,sapkába piros tollal.Eddig kb minden filmben ez volt pl.:a rajzfilmbe sőt még a Shrek-ben is.De nem,itt nem.Pár helyen olvastam,hogy milyen unalmas film,milyen gyenge,holvan az akció,béna film,csalódás...stb.Szerintem ezek közül egyik sem igaz a Robin Hoodra,persze,hogy ha valaki azt várja,hogy sutty,megérkezik Robin,nyilazik,kaszabol...stb,akkor azoknak tényleg ez lesz a véleménye.Ez egy szépen felépített történet,amely azt mutatja be,hogy hogyan lesz egy zsoldos katonából,szegényket megsegítő "betyár".Akciók terén 2 nagyobb akció volt,egyik az elején,másik a végén,közte is volt pár darab,de az nem volt olyan monumentális mint az a 2.Külön kiemelnék pár dolgot ami nekem nagyon tetszett: Russel Crowe,aki nagyon jól játszotta Robin Hoodot és nagyon jól hozta a karakterét is ami szintén nagyon jól meg volt írva neki. A másik akit még kiemelnék az Mark Strong,akire csak azt tudom mondani: Nagyon ottvan! Aztán még aki nekem kellemes csalódást okozott az Oscar Isaac volt akit én még nem nagyon láttam filmekbe de egyszerüen iszonyat jól hozta ezt a félőrült,könyörtelen,pénzéhes,kapzsi János királyt. Ami pedig,csak rátette a pontot az i-re vagyis csak egy fél pontot,hiszen van még más is,szóval az nem más mint, a tájak.Egyszerüen hihetetlen jól nézett ki az erdő,az a part ahol a harc volt,a várak is gyönyörüen voltak megcsinálva.És a másik pedig a ZENE.A gyönyörü tájakhoz,gyönyrü zenék.Iszonyat jól passzolt mindegyik zene az adott jelenethez.Szenzációs!

Robin Hood az év filmje? Nemhinném. Megéri megnézni? Azoknak biztos,akik szeretik a Robin Hood sztorit, és akármennyire is lerágott csont ez,a film akkoris egy elég szép adaptáció lett.Egyszeri megnézésre tökéletes,akár le is lehet tölteni,de ha a látványra is kiváncsiak vagytok,akkor moziban nézzétek meg,mert az fenomenális!

A bejegyzés trackback címe:

https://mooviemania.blog.hu/api/trackback/id/tr422187927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása